Huancayo

Efter runt 40 timmars resa och en natts vila sitter jag h'r i Huancayo som att det var ig[r. Jag kan inte anv'nda alla bokst'ver s[ det kan bli lite sv[rt att l'sa, men f[r v'l skriva om n'r jag kommer hem. Jag har min dator s[ alla bokst'ver finns p[ tangentbordet, men jag 'ndrade till engelska n'r jag ominstallerade datorn f;r jag ska l'mna den h'r till organisationen.

Jag ska inte b;rja arbeta f;rr'n p[ m[ndag, men ska f;rbereda lite och kanske [ker till Pucara och h'lsar p[ barnen p[ projektet.

Det f[r r'cka f;r nu, skriver sen.

After around 40 hours of travelling and a night sleep im sitting here in the volunteerhouse in Huancayo like it was yesterday.

Im going to start my work in monday but i have to prepare some things and i think im going to Pucara today to visit the children in the project.

Mi viaje duro 40 horas y llegaba aca por la noche. Ahora estoy en la casa de volontarios y se siente como ayer. Pero ha sido un ano. El tiempo pasa muy rapido. Voy a empezar mi trabajo en lunes, pero creo, voy a Pucara para visitar los ninos en el proyecto.

hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0