dags for flytt

Helgen har sprungit forbi, har mest kant mig rastlos for jag vill borja arbeta. I lordags var jag med de andra pa en utflykt. Det ar 7 andra volontarer har, 5 fran Frankrike, en fran Chile, och en fran Sverige. Det ar lite roligt for den svenska tjejen hittade hit for att jag har gjort reklam pa backpacking.se Kul nar det kan bli sa. Nu ar det sahar i alla fall att jag ska flytta till en familj i Pucara och bo dar istallet for har i volontarhuset och det finns flera skal till varfor, men det storsta ar att jag vill bo mer pa riktigt har. Jag flyttar nu pa ungefar en halvtimme och jag kommer att bo i en familj dar jag ahft engelska med dottern i familjen forra gangen jag var har.

Idag har jag varit forbi Wawa wasin dar jag ska jobba och det var sa roligt att komma tillbaka och de belv sa glada. Vi var ocksa forbi en svang till Pucara och jag traffade nagra av barnen jag arbetat med forra aret det blev valdigt kanslosamt for mig.

Imorgon borjar jag arbeta klockan 8 i wawa wasin sen ska jag arbeta i eftermiddagsaktiviteterna i Pucara. Vi ska nog besoka min fina van Ingrid i helgen, men annars ar det tankt att jag ska arbeta med en flicka pa helgerna.

Jag skriver mer nar jag har installerat mig i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0