det var ett tag sen sist

meeeen jag har inte tid att sitta vid datorn. Vad har hant sen sist. I Casa projektet har vi arbetat mycket med matte och vi har gjort det pa olika satt. Vi har ocksa arbetat med engelska och bild bland annat malat sjalvportratt. Vi har haft mycket tavlingar dar de tavlat bade i lag och enskilt t e x har de fatt skriva ord pa engelska, losa multiplikationer och divisioner, de har ocksa fatt springa, hoppa och andra fysiska ovningar. Det gar ett program har pa tv som ar valdigt populart sa vi har utnyttjat det lite och kallar vara utmaningar efter programmet. Vi har ocksa lekt en massa; matte lekar och engelska lekar. Vi har ocksa sjungt farg och nummersangen.
 
Efter projektet har jag haft engelska som vanligt.
 
Jag har varit och handlat saker till barnen i Wawa Wasin tillsammans med de tva som jobbar och det blev en hel del; pedagogiska leksaker och pussel. I Wawa Wasin har vi arbetat mycket med plastelina och en hel del engelska ocksa.
 
Pa helgen har jag arbetat med flickan och hon har fatt olika arbetsblad som jag gjort. Vi har arbetat mycket med siffror och antal. Vi har ocksa arbetat en hel del med plastelina. Nu verkar det komma igang att hon ska fa borja skolan, men vi far se hur det blir. Problemet ar att hitta nagon som kan kora henne varje dag och hamta henne fran skolan.
 
Nu borjar det kannas att det ar lite tid kvar och det ar valdigt blandade kanslor. Det ar en valdigt konstig foreestelse att aka och arbeta med manniskor och sen bara forsvinna, men jag vet ju att nagon gang atervander jag. Och jag vet ju att aven om jag ar har en kort tid sa gor jag ett bra jobb.
 
Ja vad mer, i sondags hjalpte jag till pa marknaden, valdigt stressigt och mycket folk, men det ar kul att hjalpa till. Ja och jag trivs ju som sagt valdigt bra i familjen och det finns saker att gora och hjalpa till med nar jag inte jobbar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0